top of page
Корисні посилання
Останні пости

ПАМ’ЯТКА ТВОРЧОГО ВЧИТЕЛЯ

Якщо Ви прагнете бути творчим вчителем, скажіть собі:

• Я маю творчий потенціал.

• Я хочу реалізувати його.

• Я певен, що мені все вдасться.

• Я схильний ризикувати.

• Я вмію бачити проблему і можливості її

розв'язання.

• Я маю критичне і гнучке мислення.

• Я можу «вимкнути» в собі внутрішнього критика, якщо він мені заважатиме.

Професійному вдосконаленню і творчій діяльності педагога сприяють такі чинники:

1.Інтерес до змісту діяльності.

2.Суб'єктивна привабливість спілкування з дітьми.

3.Високий рейтинг професіоналізму у структурі цінностей особистості.

4.Достатньо високий рівень само оцінювання і рівень домагань.

5.Можливості для самореалізації.

6.Престиж педагогічної діяльності.

7.Хороші умови праці.

8.Перспектива професійного росту.

9.Позитивне стимулювання діяльності.

  Будьте Майстрами! Якщо ти Майстер — хоч у наклеюванні шпалер, хоч у приготуванні їжі, то тобі все одно, яка на дворі влада! Ти завжди будеш потрібен людям, а значить завжди будеш ситий, одягнений, ... і вільний!

А.М.Рижов

Архів
Пошук за тегами
Тегов пока нет.
Нове на сайті
Статистика
Життя сайту
Зворотній зв'язок

Отлично! Сообщение получено.

Час спливає
Для настрою
Пошук по сайту
стол.PNG
bottom of page